Subiekt 123 - system obsługi sprzedaży

Subiekt 123 to prosty i łatwy w obsłudze system do fakturowania. Daje również możliwość zarządzania informacjami o klientach oraz utrzymywania kartotek dla towarów usług. Praca z programem jest dostępna z dowolnego miejsca na świecie wystarczy internet. Z aplikacji mogą korzystać także przedsiębiorcy ukraińsko- i rosyjskojęzyczni oraz firmy, które zatrudniają pracowników zza wschodniej granicy. Przewidziane są odpowiednie tłumaczenia – ukraińskie i rosyjskie. Dokumenty sprzedażowe generowane za pomocą aplikacji wystawiane są w języku polskim.

Subiekt to najczęściej wybierany program sprzedażowy OnLine w Polsce. Subiekt 123 należy do tej samej rodziny. Ta aplikacja online stworzona na miarę potrzeb firm potrzebujących prostego i intuicyjnego programu do obsługi sprzedaży, bez skomplikowanego zarządzania magazynem. W niedługiej przyszłości program będzie uzupełniony o opcję prowadzenia magazynu.

Wersja podstawowa programu obejmuje funkcjonalność taką jak: fakturowanie, wystawianie paragonów, zarządzanie klientami oraz kartotekami usług i towarów. Istotną cechą aplikacji jest możliwość samodzielnego wyboru potrzebnych modułów dodatkowych.

Subiekt 123 został zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu wystawione dokumenty mogą być od razu przesłane do biura rachunkowego. Te z nich, które wykupią specjalną – przeznaczoną dla biur rachunkowych licencję Subiekta 123, będą mogły bezpłatnie udostępniać aplikację wszystkim swoim klientom, których obsługują przy użyciu Rachmistrza nexo lub Rewizora nexo.

Najważniejsze funkcjonalności Subiekta 123:

  • obsługa najważniejszych dokumentów sprzedaży – wystawianie faktur i paragonów online;
  • prowadzenie dokumentów w walucie – wystawianie dokumentów w obcej walucie;
  • prowadzenie bazy usług i towarów – możliwość tworzenia grup produktów oraz ich wyszukiwania w klasyfikacji PKWiU;
  • kartoteki klientów – zarządzanie informacjami o klientach wraz z ich istotnymi danymi teleadresowymi, numerem konta bankowego, domyślną formą płatności, wysokością ustalonego rabatu;
  • zestawienia – możliwość łatwego tworzenia różnych zestawień, takich jak bilans, sprzedaż w okresie, sprzedaż według klientów itd.
  • połączenie z bazą GUS – możliwość szybkiego odnalezienia firmy i jej danych;
  • obsługa JPK – program pozwala na tworzenie plików JPK_VAT oraz JPK_FA;
  • fiskalizacja – drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej z wykorzystanie Serwera Urządzeń Zewnętrznych;
  • możliwość dostępu do aplikacji w ramach jednego abonamentu przez kilku pracowników tej samej firmy;
  • terminarz płatności – program informuje o nadchodzących terminach płatności zgodnie z określonymi parametrów (np. sposobu rozliczania podatków)
  • szybki dostęp do najpopularniejszych wykonywanych czynności lub najczęściej obsługiwanych klientów poprzez indywidualne ustawienie pulpitu.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.