Portal Biura - platforma komunikacji biuro rachunkowego z klientem

Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu dla klienta z jego biurem rachunkowym. System jest w zintegrowany z programami księgowymi Insertu używanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem nexo, Rewizorem GT, Rachmistrzem nexo oraz Rachmistrzem GT.

Aplikacja oferuje dwie usługi: Dokumenty i Raporty. Obie gwarantują szereg praktycznych funkcji dla biur rachunkowych oraz ich klientów. Mogą być wykorzystywane niezależnie od siebie. Biura mogą kupić i udostępnić swoim klientom jedną lub obie usługi.

Korzyści dla biura rachunkowego

Usługa Dokumenty biuro rachunkowe umożliwia:

  • automatycznie pobieranie do programów księgowych dokumentów przesłanych przez klienta;
  • wygodne przeglądanie wszystkich dokumentów w jednym miejscu;
  • łatwe wprowadzanie otrzymanych dokumenty do użytkowanego systemu;
  • automatyczne wczytywanie faktur, które potem zostaną rozpoznane (OCR) – aplikacja sama rozpoznaje dane z przesłanego dokumentu: numer, data, kontrahent oraz kwota z tabeli VAT, a następnie przenosi je na zapis księgowy podczas jego dodawania;
  • automatyczne informowanie klienta o postępach prac nad danym dokumentem.

Usługa Raporty biuro rachunkowe umożliwia:

  • publikowanie raportów finansowo-księgowe;
  • przeglądanie raportów, które zostaną wysłane klientowi;
  • ustawianie powiadomień klientom (e-mail lub SMS) o zbliżających się terminach podatkowo-składkowych, konieczności dostarczenia dokumentów, rozliczenia się z biurem, wysyłki raportów lub odrzuceniu przesłanych dokumentów.

Korzyści dla klienta biura rachunkowego

Dzięki usłudze Dokumenty klient biura rachunkowego może:

  • przesyłać za pomocą chmury do biura rachunkowego dokumenty (np. zrobione za pomocą smartfona) oraz dokumenty w formacie PDF;
  • wyczerpująco opisywać przesyłane dokumenty;
  • śledzić postęp pracy nad dokumentami.

Dzięki usłudze Raporty klient biura rachunkowego może:

  • wygodnie przeglądać dane raportowe udostępniane przez biuro, takie jak:
    • podsumowanie ewidencji VAT oraz zapisów szczegółowych sprzedaży i zakupu,
    • podsumowanie ksiąg rachunkowych, w tym również ich poszczególne zapisy (dla księgowości uproszonej),
    • podsumowanie rozliczeń wraz ze szczegółami zobowiązań i należności,
    • wynagrodzenia pracowników,
    • podsumowanie zobowiązań wobec instytucji prawnych oraz pracowników, wraz z danymi niezbędnymi do wykonania przelewów;
  • sprawnie operować na raportach udostępnionych przez biuro – filtrować, wyszukiwać oraz sortować, a jeśli będzie potrzebna wnikliwa analiza – eksportować dane (do formatu CSV) lub je drukować;
  • monitorować nadchodzące terminy podatkowe i inne (np. termin dostarczenia dokumentów, termin rozliczenia z biurem);
  • otrzymywać powiadomienia o nadchodzących czynnościach poprzez SMS lub e-mail.

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.